سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر کولر گازی دارای آپشن های خاص و جالبی است که می توانید با آشنا شدن با آن ها استفاده بهتری از کولر گازی تان داشه باشید، یکی از قابلیت هایی که اخیرا به کولر های گازی افزوده شده است، حالت جن می باشد.

کولرگازی

آشنایی با حالت جن (Gen) کولر گازی

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که کولر های گازی با آپشن های جدید تر خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند و در نتیجه کولر های گازی به وسایل محبوب تری تبدیل شوند؛ حالت جن در کولر گازی یکی از جدید ترین آپشن هایی است که برخی از مدل های کولر گازی به آن مجهز هستند، برای اینکه بفهمید آیا کولر گازی شما این آپشن را دارد یا خیر به دفترچه راهنمای کولر گازی تان مراجعه بفرمایید. 

اکثر افرادی که از کولر های گازی استفاده می کنند از تمام امکاناتی که کولر گازی شان دارد آگاه نیستند و در نتیجه از آن استفاده نمی کنند، بهتر است که شما به نگاهی دقیق به دفترچه راهنمای کولر گازی تان بیندازید و با بررسی آن، امکاناتی که تا کنون از آن خبر نداشته اید آگاه شوید، یکی از جالب ترین آپشن های کولر گازی حالت جن می باشد، در ادامه این مقاله با حالت جن در کولر گازی بیشتر آشنا شوید. 


کاربرد حالت جن در کولر گازی 

این آپشن مثل یک هوش مصونوعی رفتار می کند و با سنجیدن شرایط خانه شما مصرف برق را در خانه یا اداره شما بهینه می سازد، گاهی اوقات پیش می آید که روشن بودن وسایل برقی زیاد درخانه، مصرف برق را به شدت افزایش می دهد و شما را به دردسر می اندازد. 

حالت جن در کولر گازی به صورت هوشمند ابتدا شرایط خانه را می سنجد و اگر وسایل برقی زیادی در خانه روشن باشد به صورت خودکار مصرف برق خود را کاهش می دهد، حالت جن در کولر گازی تاثیر بسیار زیادی بر کاهش مصرف برق دارد، این آپشن مصرف انرژی را کاهش می دهد و علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق موجب می شود شما مجبور نباشید پول بیشتری را برای پرداخت هزینه ماهانه برق تان پرداخت کنید. 

 

کدام کولر گازی ها مجهز به حالت جن هستند؟ 

آپشن جن در اکثر کولر گازی های برند همچون کولر گازی اجنرال و کولر گازی های ال جی و  بوش و گری موجود است، اگر شما کولری خریداری کرده اید و نمی دانید که آیا کولر گازی تان به این آشپن مجهز است یا خیر سری به دفترچه راهنمای کولر گازی تان بزنید و به دقت آن را مطالعه بفرمایید، علاوه بر حالت جن در کولر گازی آپشن های بسیار فراوان دیگری نیز وجود دارد که می تواند تجربه بهتری از روشن کردن کولر گازی به شما هدیه بدهد. 


چطور حالت جن در کولر گازی را روشن کنیم ؟

برای روشن کردن این حالت احتمالا یک کلید فعالسازی در ریموت کولر گازی تان وجود دارد، اگر با نگاه کردن به ریموت آن را پیدا نکردید در دفترچه راهنمای کولر گازی دنبال آن بگردید، اصولا نحوه فعال سازی حالت جن کولر گازی در دفترچه راهنمای کولر آمده است، اگر با گشتن در دفترچه راهنما آموزش فعال سازی حالت جن کولر گازی را پیدا نکردید احتمالا کولر گازی تان به این آپشن مجهز نیست.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 دلیل مهم...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ